diumenge, 3 de febrer del 2013

El Vent i les Roques encantades

Sortida ventada la d'avui,la ruta l'he començat baixant per la davallada anant cap a Santa Magdalena i fins el moli del Rodo,on travesso la riera i agafo el camí que va la Salt de Sallent aquest tros el faig a peu,abans de la Font de la Pomareda agafo un camí que marxa a ma esquerra el principi esta una mica brut però després esta una mica mes net a mig fer veig una pista de desemboscar i em decideixo a provar-lo vaig pujant fins que es perd segueixo pels marges,una mica a peu i una mica sobre la bici, i surto a la Solana de Pujolràs on decideixo anar a fer la cinglera fins a Coll de Condreu,abans d'arribar a l'Om a fotut un parell de manxades de vent que semblava que havia d'anar per terra, sort que després el tros que he fet no tocava tant el vent.
Les Roques encantades
Passat Coll de Condreu he pujat cap Armadans i les Roques encantades per seguir cap a la Jaça baixar al Pont de Províncies anar cap a Caselliques i baixar a Rupit passant pels camins de la Font de la guitarra i la Creu dels Boscans al final 19 km però amb el vent que feia i que no estava del tot fi per avui ja en tenia prou.