diumenge, 27 de gener del 2013

Rupit-Salt del Matxo-Comaserra-Corriol

Continuo sortint en solitari i es que amb les ganes que tinc de sortir no es qüestió de quedar-se a casa.Avui sortida mes tard que de costum començant pujant cap a Can Cames i abans d'arribar al castell de l'envestida he baixat pel camí vell que surt a Pujolràs,hi ha algun tram que esta força trencat però es poc tros.
Vistes abans de baixar a Pujolràs,ha sortit al temps migdia
Després he acabat de baixar fins a creuar el torrent del Gravet i fer la cinglera fins a la Torra on he pujat cap a Puig Castellar,algun tros estava força enfangat,i he seguit pel corriol que porta cap el Salt del matxo,el camí es maco però esta força brut,i surt a la carretera que va a Olot.
Pujant a Puig Castellar
He seguit cap el Pont de Províncies pujar a Comaserra i Roca-roja per anar baixant direcció el Coll sortir a la Devesa anar a fer una volta pel bosc de Corriol i arribar a Rupit per la Pedrera amb 24km no son rutes gaire llargues però almenys aprofito una mica el matí.