dissabte, 16 de febrer del 2013

Pruit-El Bosc-St.Corneli-Rajols

Tornem a ser cap de setmana i toca sortir a fer una mica de btt,avui el dia no era gaire fred, això si tot el mati ha estat ennuvolat.
He començat la ruta anant a buscar el Gr que puja a Pruit,es pot fer gairabé tot sobre la bici,un cop a dalt agafo la pista asfaltada fins el Collell on torno a trobar el Gr que puja cap a la casa del Bosc,el primer tram no esta gaire be però son pocs metres després es tot bon camí fins al Bosc era el primer cop que feia aquest tros i m'ha agradat molt.
El camí passa per uns prats abans d'arribar a la casa del Bosc
Després he anat cap el Colomer i el Bach on he creuat la carretera per fer el camí que surt a sobre el Pla d'Ardura he tirat cap a la creu de Manages i el puig de la Guardiola on em desvio per agafar el corriol que surt a la pista que va  de Cantoni a Tavertet tiro un tros direcció a Cantoni i agafo el camí que va a la Cau,algun tros estava una mica enfangat,passada la casa on hi ha el senyal se la serra de la Cau agafo la pista fins l'ermita de St.Corneli.
Torrent del Gorgàs

Sant Corneli
Després de St.Corneli reculo una mica i tiro pel camí de les vores de St.Corneli i que surt a la Font de la Vena on pujo cap a les antenes segueixo cap el Collet de Rajols i baixo a la casa de Rajols on agafo el Gr,i sorpresa ha desaparegut la trialera ara es pista de desemboscar i nomes l'ultim tros de baixada es trialer, ara no ser que dir potser es de mes bon baixar però ha perdut la gracia a mi personalment m'agradava mes abans,un cop a baix segueixo cap a la Palomera pujo als Bassis i baixo cap a Rupit pel corriol que surt el Solans,i que es molt divertit de fer,al final he arribat amb 31 km.