dijous, 21 de febrer del 2013

Pujada nocturna a Bellmunt

Feia molts dies que no sortia entre setmana,ahir vaig fer una pujada nocturna a Bellmunt i així aprofitar per poder estrenar el nou llum per la bici,va de cine i pots sortir tranquil.lament ja que il.lumina molt i et poden veure d'un tros lluny.
Com que feia dies que no pujava a Bellmunt m'ho vaig agafar amb un ritme que no hagués de patir el temps 46 min,però tot i anar amb un ritme mes suau sempre arribes a Bellmunt amb les cames calentes.Al cap de poc de ser a dalt van arribar un grup de St.Pere i em vaig ajuntar amb ells, vam fer la baixada sense encantar-nos,aixo si vigilant, perquè deu n'hi do quina fresca que feia baixant.
Però el que he trobat mes diferent d'aquesta sortida va ser fer la pujada sol i de nit tenia una una sensació estranya,no se com definir-ho.
La veritat es que de llum en fa

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada