diumenge, 3 de juliol del 2011

Un altre cop Bici Bolets

Sortida ahir el mati en solitari la temperatura era agradable ja que el dia estava una mica ennuvolat i no feia gaire calor.Vaig sortir sense saber gaire on anar ja que volia fer una volta curteta  al final vaig decidir anar cap al camping i anar a buscar el cami que porta a la fontana i va cap al bosc de Corriol pero trobava que la bici no anava del tot fina el pedalier anava una mica fort, pero vaig decidir anar tirant, pasant pel mig del bosc tot i la calor d'aquests dies vaig veure algun bolet tendre i vaig mirar una mica pel voltants on vaig trobar quatre ciurenys i cap dins la motxilla.
Resultat de la collita
Despres vaig anar tirant a trobar la carretera que porta al pont de provincies i pujar a Comaserra i sortir al Coll per aquesta zona vaig tornar a parar per mirar si hi habia algun altre bolet i la meva sorpresa va ser que en vaig trobar 10 o 12 mes i a la motxilla ja no hi cabien la solucio va ser collir els ciurenys amagar-los una mica agafar la bici i tornar a Rupit anar a buscar el cotxe i el cistell i cap a buscar el bolets estaven una mica tocats pel vent pero els vaig poder aprofitar força.

En total van sortir 17 km de bici mes algun a peu i es que quan surto sol m'encanto de seguida amb l'altre aficio preferida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada