diumenge, 10 de juliol del 2011

Rupit-Cuatrecases-St.Crist-Rupit

Pujant a Pruit

Avui sortida tots cuatre i aixo feia molts dies que no pasava,hem sortit pujant cap a Pruit per la carretera asfaltada per anar agafant ritme un cop a dalt a Pruit hem agafat el corriol que porta cap a Renyins,el cami es molt xulo i pots disfrutar pero ara hi ha algun tros que s'ha de netejar una mica ja que si no vigiles quedes ben esguerrinxat.

Baixat el cami cap a Renyins

Un cop a Renyins agafem el cami ral i fet en aquesta direccio es mes dur que no pas al raves pero avui no l'hem fet tot nomes fins a la meitat ja que aqui es on trobavem el cami d'anar a Cuatrecases i per agafar aquest cami es ben curios ja que hem tingut de pasar pel mig de dos arbres.

En Joan tot baixant

Aquest cami era nou per tots en Joan ja feia dies que tenia pensat de fer-lo i avui hem fet l'estrena, el primer tros estava una mica brut pero nomes eren 200 metre despres ja hem trobat una pista de desemboscar i ens ha sorpres ja que estava molt net, era cami força ample i tot de baixada.
Pujant de Renyins cap al Cami Ral

Un cop a la casa de Cuatrecases hem sortit a la carretera que porta cap a Falgars hi hem agafat el cami que puja cap al St.Crist aqui hem fet dos grupets en Joan i en Javierre que van mes forts i l'Albert i jo que pujavem a un ritme mes suau, abans d'arrivar al St.Crist ens hem desviat direccio al Sanglas sense arrivar-hi i hem agafat un corriol estret i divertit i que l'hem baixat bastant rapid que ens a portat fins al cami que porta a Comajoan i el Colomer.

Agafant el cami de Cuatrecases

Hem creuat la carretera i hem anat direccio a les antenes aqui ens hem separat l'Albert i jo hem baixat per Collsesviles cap a la fabrega i  arrivar a Rupit en total ens han sortit 28 km que ja esta be,i en Joan i en Javierre que han seguit cap a la Cau,St.Corneli baixar a la carretera de Tavertet pujar per Monteis cap al collet de Rajols i despres baixar cap a Rupit aqui en Javierre ja s'ha quedat i en Joan encara a anat a girar fins al Perer en total hen fet 45 km que deu n'hi do.