diumenge, 17 de juliol del 2011

Mini sortida Rupit-Bassis-l'Agullola-Rupit

Ahir vaig sortir una mica tard ja que sortia sol i m'ho vaig agafar amb molta tranquilitat i amb l'intencio d'anar a probar un cami nou si es que el trobava.
Vista de St.Joan de fabregues
Vaig començar anat direccio al Soler seguir el cami cap a la Palomera que ara esta tot arreclat i pujar cap a dalt els Bassis pero enlloc d'anar cap al mirador vaig tirar recta fins que surts a sobre Sant joan de Fabregues,es un lloc on i vaig estar una bona estona tirant fotos i gaudint del paisatge.
Vista de St.Joan i el pla de Montdois






Aqui en aquest tros habia de buscar un cami que baixes a Sant Joan el primer cami que vaig agafar no va ser el bo ja que quedava tallai vaig tindre que recular fins a dalt un altre cop despres vaig anar a provar un altre cami que habia vist, es un cami de desemboscar i tambe a mig fer quedava tallat pero quan vaig recular vaig veure un corriol estret i que es veia net que tirava avall i jo a provar-lo tot el cami es net pero hi ha trosos que s'ha de fer amb la bici a coll tot i que son trosos curts.
Un cop a baix a St.Joan vaig anar direccio la cresta del Gall i vaig baixar per el cami que porta al revolt de la baga del Pendis i surt a la carretera que baixa a Sau.


L'agullola

Pero jo vaig tornar a tirar direccio a Rupit i al tencant del Salt de Sallent vaig decidir anar al Pla de L'agullola lloc on feia molt de temps que no hi anava i la veritat que val molt i molt la pena per les vistes que hi ha i lloc on hi vaig estar una bona estona es un lloc genial val la pena anar-hi.

L'agullola esta a tocar







Vista de Susqueda desde l'Agullola







Salt de sallent,Rupit,Aiats,Puigsacalm





Despres de tirar moltes fotos i desconectar mirant el paisatge vaig tornar cap a Rupit pujant per la carretera asfaltada en total nomes van ser 16km pero la veritat es que vaig disfrutar molt.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada