diumenge, 24 de juliol del 2011

Buscant nous camins

Sortida de bon mati amb en Joan i quan sortiem ens em trobat amb la colla dels mes "veteranos" de Rupit pero nomes em fet junts el primer kilometre despres cada grup a anat pel seu canto.

Sortint de Rupit
Nosaltres em sortit amb l'intencio d'anar a trobar algun cami nou per la pedalada tot i que tenim força clar per on pasarem,pero tenim algun problema amb algun propietari que no ens deixa pasar i em de buscar algun cami alternatiu.
Em anat a provar 2 o 3 camins pero el que no estava ple de romagueres i bruts fins a dalt de tot els altres no tenien sortida i aixo vol dir que em arrivat una mica esgarrinxats.
Despres de provar diferents camins em acabat fent una mica mes de volta per algun dels llocs classics del Collsacabra.



Vista de Cabrera i Aiats
Pla d'aiats











Al final han sortit 29 km que vist el que habia fet en les ultimes sortides que mes aviat era poca cosa a estat força be tot i que la veritat es que necesito millorar i fer molts mes kilometres ja que  he arrivat força cansat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada