dissabte, 30 de juliol del 2011

La sortida Rupit-La Salut-Coll d'Uria-Rupit

Sortida de bon mati amb en Joan i l'Albert i ens em tornat a trobar amb els "veteranos" que tambe anaven a fer la seva ruta i es que no hi ha manera que s'animin a venir amb nosaltres pero espero que un dia d'aquestes vacances els convencem i aixi sortim tots junts que estaria molt be.
Sortint de Rupit tots junts

Un cop em arribat a la carretera principal cada grup em anat per el seu costat.Nosaltres em seguit la carretera asfaltad direccio a Olot fins que em trobat el trencant d'anar a Corriol i la Fontana i fer tota la pista fins a tornar a trobar la Carretera d'Olot fem el tros fins al Pont de provincies i agafem la pista per anar a pujar cap a la Jaça aqui en Joan i l'Albert ja portaven una altre marxa i jo anava una tros mes enrera i cada cop els veia una mica mes lluny i es que no estic en el meu millor moment.

Arribant a la Salut


Un cop a dalt de la Jaça em seguit cap a la salut baixem cap al Santuari i just pasar per davant agafem un corriol de baixada molt xulo i de bon fer,que era la primera vegada que jo feia,que ens a portat a trobar un altre cop la carretera asfaltada.

Corriol sota la Salut





Em creuat la carretera i agafem el trencant del Masnou comancem a baixar i anem a buscar un corriol molt llarg i xulo amb algun tros una mica estret que ens a portat fins a la Font grossa i despres de creuar el riu em seguit per anar a sortir a Coll d'Uria.


Començant el Corriol

La Font Grossa




Creuant el rierol

Despres de sortir a Coll d'Uria tocava el tram mes dur fer les rampes dels castanyers jo m'ho he agafat amb una mica de calma i en Joan i l'Albert han anat pujat a un ritme força rapid i m'han esperat a mitja pujada i despres a dalt de tot despres hem agafat la pista que porta cap al Coll i aqui ens em separat jo he baixat per Pruit i cap a Rupit en total he fet 28km i ells han anat a pujar el Sant Crist i depres baixar per Pixanuvies i cap a Rupit.





Enllaç amb el wikloc:
http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1894405
Elevation Profile
Perfil de la sortida 28 km





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada