dissabte, 25 de juny del 2011

La Sortida Rupit-Cabrafiga-La Donada-Rupit

Sortida de bon mati amb en Joan i l'Albert i ja es notava que seria un dia molt caloros
Travessant els Prats
Hem sortit baixant cap el Salt de Sallent i seguir tota la cinglera fins abans d'arribar a l'Om de Gallisanes on creuem el rec que baixa i enfilem per els prats,com costa pedalar pel mig de l'herba,fins a trobar el cami que porta cap el Far.
Baixant per Cabrafiga

Un cop alla no agafem el cami que que va al Far sino que hem baixat pel grau de Cabrafiga era el primer cop que i pasavem,son uns 200 metres baixat pel mig de la cinglera amb la bici a coll ja que es un tros bastant dret tot i que el cami esta força net.

A baix el grau de Cabrafiga

Un cop fet els 200 metres de caminar ja es troba una pista, bueno potser es un cami de desemboscar, que va baixant fins al capdevall de la cinglera i on trobarem la pista mes principal que ens portara cap a Rupit pero encara faltava pedalar uns quants kilometres.

Vistes desde sota la cinglera del far

Agafem la pista direccio la Donada,per cert amb unes vistes espectaculars de tota la cinglera,el primer tros de la pista esta força be pero a partir de can Sant pau la cosa canvia i força tota la pista esta molt trencada i amb moltes pedres pel cami.
Aqui tots tres amb l'Agullola al fons

Hem pasat per el castell de Fornils vaja el que queda d'ell i hem anat cap a la Donada aqui jo m'he fotut de cap per culpa d'una badada pero per sort no ha pasat res i en Joan a pasat per un bassal i la bici ben clavada al mig i ben enfangada ha sigut l'anecdota de la sortida.Despres de pasar tot aquest tros de pedres hem arribat a la casa de la Donada on  encara ens faltava el pitjor de la sortida.

Castell de Fornils
Pasant Can Sant Pau

L'agullola desde sota
Hem parat a fer un mos abans de fer els ultims 11 kilometres de pujada fins a Rupit i es que un cop creuada la riera de Rupit a baix la Donada la cosa no para de pujar no es que hi hagin rampes molt dures pero sempre pica cara amunt i amb la calor que feia avui jo ho he pasat força malament i anava un tros mes enrera que en Joan i l'Albert que han pujat fins el Collet de Malafaranda a un ritme força alt.

Salt de Sallent pujant la Donada

A partir de Malafaranda es el tros mes pasat perque ja veus que falta poc i encara pica amunt fins arribar a la casa de Fabregas i es un tram molt solei.Despres sortir a la pista asfaltada i aqui ens em separat amb en Joan ja que ell encara a anat a pujar el Pendis i nosaltres em pujat directes cap a Rupit.
Ens han sortit 33km i en Joan uns 36km,em pasat força calor pero la ruta ha estat molt be.