dijous, 16 de juny del 2011

La sortida els voltants de St.Pere

Vista de Bellmunt desde el Serrat
Tenia una horeta per sortir i he decidit fer una ruta petita per els voltants de St.Pere de Torello he sortit direccio a la Riera i pujar cap al Puig he agafat la carretera de la Vola anat direccio al Pont aterrat i he pasat per la zona de la Font de la figuera que ara esta molt be ja que el riu baixa molt net i amb força aigua he seguit cap a la font de la Riera i he creuat la carretera per agafar la pista que puja a la casa del Serrat son gairabe 2km de pujada pero es de bon fer sense rampes fortes un cop a dalt i just abans d'arribar a la casa hi ha l'ermita de Sant Roc lloc on hi han unes bones vistes.
Ermita de Sant Roc

He baixat per el cami que porta a la Fontnova es un cami força trialer pero es divertit de fer un cop a baix he agafat el cami que porta a Comes i a Pedroses feia molts anys que no hi pasava i m'ha agradat molt tornar per aquella zona el cami es de bon fer pero no m'enrecordava que de pedroses fins a dalt a l'Hostal del malgovern hi han un parell de rampes que deu n'hi do com pujen un cop a dalt he agafat la carretera asfaltada que baixa de Bellmunt i ja tornar cap al poble.
Nomes ha sigut una sortida de una horeta i 12 km pero m'ha agradat molt aquest recorregut perque hi han llocs que feia molt temps que no hi pasava.