diumenge, 16 de març del 2014

Temps genial per fer Btt

Amb aquest magnific cap de setmana de bon temps he aprofitat per fer una altre sortida,començant la ruta ben d'hora al mati per tornar aviat a casa.
He sortit de Rupit  fins la gasolinera de Cantoni per carretera allà he agafat el camí de la font dels Enamorats i que surt al mig de Cantoni on he anat a buscar el camí ral que baixa a l'Esquirol,tram amb molta pedra,passo pel carrer del pont i vaig cap els quatre camins on pujo direcció la Guilassa i el Feu.
El Montseny vist de la Serra del feu
Faig tota la serra del Feu tranquil.lament fins el collet de St.Julià i després seguir per la pista que va a cabrera passant per la Freixaneda,la Faja i fins la Casanova dels racons.
La Faja amb el Puigsacalm a darrera

La clàssica vista de Pixanuvies
Per continuar la ruta cap el St.Crist passant per la font de la Roca i baixant a Rupit fent tot el camí de Pixanuxies,Renyis,Pruit i arribant per la carretera, havent fet 36 km gaudint del btt i del bon temps.

Enllaç de la ruta al Wikiloc