dissabte, 15 de març del 2014

Rupit-Hostalets-Falgars

Sembla que de mica en mica l'estat de forma va millorant i es que no hi ha com poder sortir amb una mica de regularitat,una sortida entre setmana i després poder aprofitar el cap de setmana.
La pujada a Bellmunt feta entre setmana vaig tenir molt bones sensacions millorant el meu temps en 42 segons.
Avui sortida cap els Hostalets d'en Bas,començant la ruta en solitari com últimament sortint de Rupit, amb força fred, i pujant cap a la Rovira,el Coll i el Torrent.
L'ombra últimament la meva companya de sortides
He anat a buscar el camí que baixa per la zona de la Feixassa i surt a Coll d'Uria,camí que vaig descobrir a la pedalada de St.Feliu i que es molt divertit,després segueixo cap el Pla de Sobremont passo per la casa de la Baga i arribo fins el Collet de la Baga on hi ha l'última baixada fins els Hostalets.
Els Hostalets d'en Bas
Passat els Hostalets comença la pujada a Falgars "Mortirolo",que feia dies que no hi passava però les rampes son dures igual que sempre,he arribat a dalt cansat però content,ja que era el primer cop que el feia amb la 29 i les sensacions han set prou bones.
La vall d'en Bas,Puigsacalm,Pirineu...vist de Falgars
Passo la Coromina de Falgars i vaig cap a la Codina per pujar cap el Coll del St.Crist i anar a  fer el Corriol que surt a la pista que va cap el Colomer i surto al Bac on baixo per Carretera fins les Viles i arribo a Rupit per la Ferradera.
Al Final a sortit una ruta de 35 km amb bon temps i algun tros ja tenia ganes d'anar amb màniga curta.

Enllaç de la ruta al Wikiloc


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada