dissabte, 8 de març del 2014

Corriols al costat de Rupit

Avui he sortit amb l'idea de fer una ruta de força corriols sense marxar gaire lluny de Rupit.Per començar la sortida he pujat cap a Sta.Llúcia i Can Cames per enfilar-me fins els Emprius on vaig a buscar un corriol que va fins la Fontana segueixo cap a la Pedrera on agafo el camí de la Creu dels Boscans i continuo pel que va resseguint el rec i surt a la font de la Guitarra,tros que esta genial,passada la font pujo pel camí que surt a el Pla de Corriol i vaig a buscar el corriol del Grau de la Teula,per fer-lo força ràpid i disfrutant de la baixada fins a sortir al Gravet.

Pujo per la pista que va pel costat del rec del Gravet fins el Pla de Caselliques,segueixo cap el Serrat de la Casassa on agafo el corriol que vaig netejar fa uns dies i surt a la zona del salt del matxo,falta algun retoc però a quedat força be,continuo la ruta cap a Puig Castellar,Collet del Dall i baixar fins la casa de  Castellet per la solana de Puig de Batalla,que esta molt brut i s'haura de netejar.
l'Agullola i Castell de l'Envestida

Passada la casa baixo cap a la Font de Belló,solana de Pujolràs i el salt de Sallent per anar cap el roquer i pujar per la pista fins gairabé el Solans on m'enfilo pel corriol direcció els bassis i la Palomera per arribar a Rupit per la zona del diposit.
Rupit des del diposit
 En total 32 km de força corriols i gaudint d'un temps primaveral.

Enllaç de la ruta al Wikiloc