dissabte, 1 de març del 2014

Bona matinal de Btt

Després d'estar el cap de setmana passat a Anfield veient jugar el Liverpool,avui he tornat a agafar la bici,ja en tenia ganes, per fer una sortida cap a Tavertet.
He sortit de Rupit amb força fresca però amb sol que fa que es tinguin moltes ganes d'anar amb bici,per començar pujo cap el Perer i vaig a buscar el corriol de Collsesviles on provo un camí de pujada que em porta fins a la font de la vena,això si empenyent un tros,segueixo cap a les antenes i després Collet de Rajols i la Roca Llarga.
Bauma de Cortils
La Roca Llarga
Un cop fetes les fotos baixo cap a l'Avenc i vaig cap a Tavertet on agafo la pista que va a Cantoni per la zona del Gorgas,tros que he fet a un ritme força alegre, surto a la gasolinera i agafo la carretera fins el Colomer vaig fins el Pla de Bertajol on agafo Pixanuvies fins a sortir al Coll,m'agrada fer aquest tram de baixada.
Sau i Cinglera de Tavertet
Per acabar la ruta he anat cap a la Devesa,Pla de l'Igol i casa de Corriol on he agafat el camí que va al Saltiri i surt a la Pedrera,en total 31 km que han servit per gaudir d'una bona matinal de btt.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada