dissabte, 22 de març del 2014

Sortida amb molta boira

Les setmanes passen volant i ja tornem a ser cap de setmana,avui la intenció era anar cap a la zona de la Vola però al final no ha acabat de sortir be.
He començat la ruta sortint de Rupit amb un temps molt emboirat i pujant a Pruit pel Gr segueixo cap el Collell i l'Alou on agafo un corriol  de pujada molt xulo i que te un final força dret per sortir a la Serra de Mateus on continuo pujant fins el Pla de Bertajol.
Una cabanya molt xula
Segueixo la ruta baixant cap el Collet de Comajoan i vaig direcció caselles per agafar el camí de la Tuta i sortir a St.Julià vaig cap a la casa dels Pous i l'intenció era anar cap a les Salines,ja feia anys que hi havia passat no hi ha hagut manera de trobar el camí ho he provat per un parell de llocs però entre la boira i que els camins estaven bruts ho he deixat córrer i he reculat cap el Collet de St.Julià on he fet la pista de Cabrera fins el Moli de la Faja.
Prats entre Pibernat i Falgars
Al Moli de la Faja he agafat el camí que va cap el Pla de la Barraca i després baixa a la zona de Pibernat on segueixo cap a la Freixedella i Falgars,agafo la pista asfaltada que puja fins el Coll passant per Pujolriu,la Serra i la Garganta,sempre es fa una mica dur aquest tros,continuo cap a la Devesa i caselliques on ja baixo cap a Rupit fent els corriols de la Font de la guitarra i la Creu dels Boscans,sempre agradables de fer,al final han sortit 41 km amb gairabé tota la ruta acompanyat per la boira.

Enllaç de la ruta al Wikiloc