diumenge, 30 de juny del 2013

El "Mortirolo" quina repassada m'han fotut

La sortida d'avui tenia un objectiu anar a pujar dels Hostalets d'en Bas fins a Falgars pel "Mortirolo".Hem sortit de Rupit amb en Joan Ramon i l'Albert anant per carretera fins a la Fontana on seguim cap al Pont de províncies pujem a Coma-serra passem per l'Estany del Coll i ja tirem avall cap a Coll d'Uria baixant pels castanyers,sense corre gaire,creuem la carretera i anem a buscar el corriol que surt a la pista que va fins el Collet de la baga on seguim baixant fins els Hostalets d'en bas.
Arribant a Falgars
Un cop als Hostalets comença el mes dur la pujada a Falgars "Mortirolo", només de començar a pujar en Joan Ramon i l'Albert tiraven molt mes que jo i ja no els he vist mes fins a dalt,quina repassada m'han fotut,m'han tret 6 minuts en 4 kilòmetres estan mes forts que jo.Un cop a dalt fem reagrupament i seguim cap a la Codina per seguir pujant fins el Sant Crist, aquí hem pujat tots tres junts mes tranquil.lament,hem seguit la pista fins el Bac i baixem per carretera fins les Viles per acabar d'arribar a Rupit passant pel Perer i el Felips en total 38 km amb una ruta que la primera meitat es gairabé tot baixada i la segona part de la ruta es de pujar molt.

Enllaç de la ruta amb el Wikiloc

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada