dimecres, 3 de juliol del 2013

Ocells de nit

Fa uns 15 dies en Vicenç em van proposar sortir amb una colla de Torelló els "ocells de nit" que fan sortides nocturnes un cop a la setmana,ahir va ser el dia d'anar-hi.
Quedem al Bon Àrea a les nou fem les corresponents presentacions ja que nomes coneixia en Vicenç i en Guillem, al final som set de colla,amb en Quim,Isma,Lluis i Xevi.
De la ruta no puc donar gaires detalls de noms ja que vam anar per una zona totalment desconeguda per mi.
Vam sortir de Torelló cap a Oris passem per sota el Castell i anem pujant per la pista que va a Gallifa passem la casa de Vilanova on al cap de poc agafem un corriol de pujada estret i una mica tècnic després fem un tros de baixada i agafem pista força bona picant una mica cara amunt fins la casa nova de Viladecans.

Creuem la carretera de la Trona i toca tira avall,agafem un corriol de baixada espectacular, que em va agradar molt ja que hi ha de tot i l'ultim tros abans de sortir a la carretera es genial ja que es revirat i es pot fer molt ràpid.
Tornem a trobar la carretera de la Trona i anem cap a St.Hipolit baixant pel camí del cementiri seguim cap a les masies de Voltregà on passem per  sobre la c-17,anem fent per bona pista creuem el riu Ter i arribem a Torelló pel Puig de les Tres Creus amb 30 km i gaudint d'una bona vesprada de btt.