diumenge, 14 de juliol del 2013

Pla d'Aiats

La sortida d'avui amb en Joan i en Joan Ramon de principi havia de ser una ruta hi ha mig fer n'hem fet una altre totalment diferent.
Hem començat la ruta sortint de Rupit per anar cap Pruit pujant pel Gr seguim direcció el Collell,l'Alou i pugem per un corriol cap a Pixanuvies on acabem de fer el camí fins a trobar la pista que va al St.Crist.
Una cabanya molt xula
Seguim cap el St.Crist pugem al camí que passa per sota Aiats i de cop i volta canvi de plans,en Joan que feia dies que ho tenia pensat diu CAP AMUNT!!! direcció Pla d'Aiats i aquí s'inverteixen els Papers enlloc d'anar sobre la bici la bici va sobre nostre fins al Puig de la Bastida,quin mal de cames,seguim cap al Coll de Saiols i fins al Pla d'Aiats anem fent trossos a peu i algun sobre la bici, però el que val la pena de veritat son les vistes que hi ha a dalt  de seguida oblides els trossos d'anar a peu i carregar la bici a Coll.
Vistes des de Puig de la Bastida,amb Cabrera i el Puigsacalm

Cap a Coll de Saiols

Foto de rigor a dalt el Pla d'Aiats

Vistes mirant cap el costat de Rupit
Després de fer les fotos de rigor fem tot el Pla d'Aiats i comencem a baixar direcció Collet de Bram,es una baixada tècnica però es pot fer gairabé tot sobre la bici,això si avui amb caiguda inclosa.
Fent el Pla d'Aiats
Abans d'arribar al Collet del Bram seguim baixant per les Bores de la Masallera,camí força trialer però divertit de fer,i sortim al camí de la Tuta que el fem fins a Caselles,anem a a buscar el Camí ral i pugem cap el Colomer i el Bac on en Joan Ramon i jo tirem per carretera fins a Rupit i en Joan aprofita per anar fins les Antenes i baixar pel Perer.
Al final ens han sortit 23km i si es te ocasió pujar al Pla d'Aiats tot i que es dur pujar-hi amb bici es un lloc molt xulo per anar.