diumenge, 7 de juliol del 2013

Ruta dura però molt xula

A mitja setmana en Joan ens va proposar ruta sorpresa,vol dir cosa difícil, per diumenge.Quedem avui al mati amb l'Albert i en Joan,comencem la sortida tirant per la pista de Sau passat el Solans ja enfilem el corriol que puja als Bassis,pujada força dreta però maca,i anem a sortir a la Palomera,això era el primer escalfament,seguim cap a Carraguell on agafem el Gr cap a Rajols,mal senyal,anem pujant el primer tros es estret i amb algun graó complicat però es va fent be després quan la pista es mes ample puja dret i fort però estant sec es pot fer tot sobre la bici però patint força,passem la casa de Rajols i encara toca pujar mes fins a dalt el Collet de Rajols i les Antenes,tela quin començament de sortida de lo mes dur que tenim aquí al voltant,jo ja he arribat a dalt força tocat.

Un cop a les antenes toca baixar cap a la Font de la vena i seguir baixant pel camí que passa per sota St.Corneli i surt a Novelles on agafem la pista que va a Cantoni fem un tros i trobem el camí que va al Puig de la Guardiola el seguim per anar fins el Sunyer on agafem un camí que no havia fet mai i que ens a portat fins la Serra on baixem cap el pont de Baumadestral per seguir un corriol cap a la zona de casacoberta i surt a la carretera de Tavertet.

Seguim un tros de carretera direcció a l'Esquirol i ens desviem al trencant de la Dogueria tirem amunt fins a trobar el camí ral on tirem cap a la Foradada  i pujem cap a Cantoni pel camí que surt al camp de futbol,quin pilot de pedres i quin fart de patir.

Seguim cap a la Font dels Enamorats pujem a Pla d'Ardura i anem cap a Collsesviles per baixar cap a Rupit per la zona del Perer on hem arribat amb l'Albert amb 38 km i en Joan que esta mes en forma encara ha fet un tros mes.
La ruta es molt xula el principi bastant forta però es molt recomanable de fer.

Enllaç de la ruta al Wikiloc