dilluns, 24 de juny del 2013

El Bosc-Moli de la Faja-Falgars

Per rematar aquest cap de setmana llarg vam quedar per sortir amb en Joan,ens trobem a l'Era on comencem la ruta, sense temps per escalfar les cames pujem per carretera cap a Pruit seguim fins el Collell on agafem el Gr,només de començar en un esglaó primera rebolcada del dia avui anava una mica peix,continuem pujant direcció el bosc i sortim al Pla de Bertajol,seguim la pista cap el Collet del St.Crist baixem pels prats cap a la Casanova dels racons i continuem fins a la casa de la Faja.
Pujant per les Fonts de la Faja
A dalt el coll de la Faja
 Un cop a la Faja seguim cap el Moli de la Faja on comença una pujada força dreta fins el Coll de la Faja,lloc amb bones vistes de la serra dels Llancers i la serra de Curull,continuem el camí fins a Coll d'Uran on agafem un corriol pel mig de la fageda,que es maco però amb algun punt s'ha de posar peu a terra on he patit la segona caiguda del dia,sortim als Rasos del Pedró on comencem la baixada fins a la Coromina de Falgars passant per la Batllia,aquest tros els filats no es poden obrir i hem tingut de passar per sota mirant de no quedar enrampats.
Vistes de les Serres dels Llancers i Curull

Baixant pel mig de la fageda
Un cop a Falgars tirem per la pista asfaltada fins el Coll,com s'enganxa el tros de l'Hostalot fins el Coll,baixem cap a Renyins on agafem el corriol que fa la carena per tornar a sortir a Pruit on tornem a trobar l'asfalt i ja no el deixem fins arribar a Rupit amb 31km.

Enllaç de la ruta amb el Wikiloc