diumenge, 16 de juny del 2013

Montcal Bike 2013,Bones sensacions

Avui aquest mati ens em presentat amb en Joan a Maià de Montcal per fer la XVI Montcal Bike,el dia ja pintava que seria molt calorós i tela com apretava el sol.
Amb en Joan abans de sortir
Anem cap a l'arc de sortida en Joan per fer la llarga de 41km i jo la mitja de 35km tiren el coet i ja perdo en Joan de vista,començo amb un ritme tranquil de seguida comencem a pujar vaig fent be de mica en mica vaig passant gent tenia bones sensacions fem corriols estrets i tècnics i els descens igual tècnics i força drets,vaig amb un altre noi fins al primer avituallament a Beuda km 14 però es para mes estona i jo tiro vaig fent sol i vaig trobant gent segueixo al meu ritme em trobava be arribo al segon avituallament mes o menys km 28 em diuen ara pujar cap a les antenes deu n'hi do com pujava i se m'ha fet una mica llarg, pujant algun tros a peu,un cop a dalt descens molt dret per baixar cap a Maià arribant amb 2:32:37 i molt content.

PD:  Felicito a l'Organitzacio per la feina feta Molt be la gent de Pedal Maià. A la classificacio m'han posat 7 de la llarga quan tocava ser 4 amb els de la mitja Classificacions Montcal Bike 2013

Tambe m'ha agradat trobar gent que segueixo pel Blog com en Willis "un biker de pages" tot un Plaer.
Amb en Willis,jo amb una mala cara de por

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada