diumenge, 2 de desembre del 2012

Rupit-L'Esquirol

La sortida del cap de setmana era clara ja que en Joan havia de baixar fins l'Esquirol a buscar la furgoneta i tots dos teníem de tornar d'hora a casa.
Hem sortit de Rupit a quarts de nou i força abrigats,temperatura de 8 sota cero,comencem anant cap a Pruit i fer la carena fins a Renyins amb una mica de ritme per fer passar el fred,passem Renyins i pugem a pixanuvies,aquest tros esta fatal havien passat les vaques i a sobre tot glaçat feines a pujar,fem Pixanuvies fins a sota Aiats,avui amb unes vistes espectaculars i la temperatura aquí ja era una mica millor.
En Joan pujant de Renyins

Les vistes des de Pixanuvies,espectaculars
Seguim cap a Comajoan i agafem el camí ral per anar a Caselles i fer tot el corriol de la Tuta per sortir a St.Julia de Cabrera,corriol 100x100 recomanable,passem Collet de cal Vidrier i anem direcció a la serra del feu sense arribar-hi  agafem una pista que marxa a l'esquerra que a mig fer es un corriol genial i que ens a portat fins les comes,es un corriol per disfrutar sobre la bici ja que es variat i te una mica de tot,passat les comes arribem a l'Esquirol sortint a  la carretera de Tavertet,aquest últims kilòmetres he passat força fred de peus ja que es molt tros de baixada.al final ha sortit una ruta molt xula i amb 25 km però avui tornat a Rupit amb furgo.
Fent el corriol de la Tuta