dissabte, 8 de desembre del 2012

Forces kilòmetres cara avall

Avui sortida amb l'Albert amb l'intencio d'anar a fer el camí que baixa de la serra del feu a l'Esquirol que tant em va agradar la setmana passada.
Hem sortit de Rupit per carretera fins el Bach on agafem la pista que passa pel Colomer seguim direcció el st.Crist i quan trobem la porta de ferro agafem el corriol que passa per sota Aiats i surt el Sanglas,baixem pels prats cap a la Casanova del racons,passem la Faja i de cop Pssssss punxada al davant,el raparem ràpidament i seguim cap el Collet de cal Vidrier i anem a buscar el corriol que baixa a l'Esquirol,simplement genial,i l'Albert que era el primer cop que el feia també a disfrutat molt,passem les Comes i anem a trobar la carretera de Tavertet,aquí ja comença la pujada cap a Cantoni pel camí ral i on es nota que la forma no es el millor ja que un cop a Cantoni ja anàvem una mica tocats i  hem decidit tornar per carretera fins a Rupit on al final ens han sortit uns 36km amb molts kilòmetres de cara avall.

Vistes de Cabrera baixant cap a l'Esquirol