dissabte, 24 de novembre del 2012

Pruit-Pixanuvies-La Codina-El Saltiri

Tenia ganes de sortir ja que la setmana passada em vaig quedar amb les ganes.Aquest mati el temps no acompanyava gaire,entre el vent i la boira, però com que hi havien ganes agafo la bici i cap a Pruit fer la carena per sortir a Renyins i enfilar Pixanuvies,ple de boira,i sortir a sota Aiats per anar cap el Sant Crist.
El St.Crist ple de boira
Passat el St.Crist vaig cap els Sanglas i tiro avall però decideixo provar un camí sense saber on sortia,primer corriol per sortir a una pista de desemboscar he seguit baixat per intuicio fins on s'acabava la pista travesso un rec i a l'altre banda baixava un corriol que es veia estava net de feia poc, i es que m'he trobat el Pagès amb un podai que el netejava, i com que estava una mica perdut m'ha comentat dues alternatives però la millor era resseguir el rec per sortir al mas la Codina i la veritat es que el camí m'ha sorprès i m'ha agradat força.He sortit a la pista de Falgars he tirat cap a Pujolriu,la serra,la Garganta i pujar fins el Coll, era dels pocs trossos que no hi havia boira.
Pujant al Coll amb la Serra i Pujolriu de fons
Després del Coll he tirat cap a Roques estretes,Comaserra i baixar a Pont de Províncies tiro cap al bosc de Corriol i he baixat pel Saltiri i la Pedrera per arribar a Rupit havent fet 28 km.
Font del Saltiri

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada