dijous, 1 de novembre del 2012

Tossa de Pujolriu

Hem quedat amb en Joan per sortir sense tenir cap ruta pensada i hem decidit anat fent la ruta sobre la marxa.
Per començar hem tirat cap a Santa Llúcia,Can Cames i pujar al Pla de l'igol,que de bon principi ja t'escalfa,després seguim cap a Pont de Províncies i pujar a la Jaça i fer tots els plans cap a sobre la salut i hem anat a sortir a Rocaroja,que amb el dia que feia avui hi havia unes vistes impressionants.
Rocaroja
Passem Rocaroja hi hem agafat el camí que va de la casa fins a l'estany del coll,deu n'hi do quines fangueres que hi havia,seguim cap el Coll i decidim anar direcció falgars un cop a la casa de Pujolriu a sortit la proposta d'anar a pujar la Tossa de Pujolriu i com que no hi havíem estat mai cap allà s'ha dit,primer s'ha de baixar un tros i després toca pujar no es que sigui molt tros però es força dret i es pot pujar gairabé tot nosaltres els últims 20 metres els hem feta peu i pel paisatge val la pena anar-hi.
Gaudint del Paisatge a la Tossa de Pujolriu

la Tossa de Pujolriu,amb tota la vall d'en Bas i el Pirineu genial
Baixem de dret pels prats i anem a sortir a la portella on aprofitem per anar a veure el salt de Falgars,després hem pujat cap el Sanglas per anar a fer el corriol de sota Aiats sortim a la pista que porta al Colomer i baixem cap a Rupit per Pixanuvies i el camí que surt a Pruit i acabem de baixar per carretera amb 34 km i un quilos de mes per culpa del fang.