dissabte, 7 de maig del 2011

La sortida Rupit-Rocallarga-Rupit


La sortida d'avui l'he fet en solitari no sabia si sortir o no pero les ganes d'anar-hi han pugut mes, he fet una sortideta curta i potser lo millor hagues estat quedar-me a casa.

Abans d'arrivar a Rocallarga


He sortit direccio cap al Soler seguir cap al Felips i despres he anat pujant cap al Perer aqui les sensacions no eren gens bones em trobava flac les cames no tiraven com jo volia pero he seguit i he agafar la pista que puja a Rajols un cop alla he decidit pujar a la Rocallarga no anava be pero jo amunt i un cop a dalt de tot he tingut que parar ja que semblava que habia de treure l'anec,he parat una estona a dalt la Rocallarga, tot i que avui les vistes no eren les millors, i m'he anat trobant millor.

Vistes desde la Rocallarga


Despres de he baixat cap a la casa de l'Avenc i anar cap al Pla Boixer i tornar cap a Rajols on  he baixat per el corriol que surt al cami que porta a Carraguell,Anava baixant be el primer tros que esta mes trencat cap problema i una mica mes avall que ja esta mes be intentant esquivar una branca encara no se com ho he fet ja m'he trobat saltant per sobre la bici i quedant ben estirat a terra per sort nomes han sigut un parell de pelats i prou.

La Rocallarga desde el Pla Boixer

 
 Un cop a baix el cami i vist el dia que portava millor tornar cap a casa pasant per el diposit i baixant cap a Rupit.
Nomes he fet 15km pero quin desastre de sortida.

Vistes de Rupit desde el diposit



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada