diumenge, 15 de maig del 2011

La Sortida Rupit-Pont Baumadestral-Tavertet-Rupit


Pujant de Pont de Baumadestral

Despres que tota la nit plogues hem sortit amb l'Albert amb l'intencio de no trobar gaire fang cosa poc probable avui.
Hem agafat la carratera direccio Cantoni amb un ritme força alt i es que hi ha dies que no saps perque pero vas amb molt mes ritme,nomes pasar Cantoni hem agafat un cami que et porta directament cap al pont de Baumadestral el cami estava molt moll pero sense gaire fang,un cop pasat el Pont queda un tros que es tot cara amunt fins arrivar a la casa de la Serra. 
La Serra



Un cop pasada la casa de la Serra hem anat a buscar la pista que ens a portat a Tavertet em baixat mes a trenquilament ja que en el cami baixava aigua per tot arreu i estava una mica enfangat,em pasat el poble de Tavetet hi hem agafat la pista que resegueix tota la cinglera de l'Avenc i que porta cap al Pla Boixer i Rajols.
Fent la pista de la Cinglera



Baixant de Rajols em decidit provar un cami nou i la veritat es que ens em equivocat una mica i despres de provar cap aqui i cap alla al final em tingut d'anar a sortir a sota la casa del Perer no era el lloc on voliem sortir pero aqui ja em sortit el cami que ens a portat fins a Rupit en total ens han sortit 34km.

2 comentaris:

  1. No esta malament amb les fangueres que deurien haver avui!!!!!!!!!

    ResponElimina
  2. La veritat es que estava tot xop pero per la zona que vam anar encara es pasava mig be.

    ResponElimina