diumenge, 8 de maig del 2011

La sortida Rupit-Hostalets-St.Feliu-Rupit

Despres de fer un dinar espectacular amb la colla de Rupit decidim quedar amb en Joan tot i que ell ho va allargar amb el sopar i van acabar a les tantes.
Quan vam quedar em va dir que en tenia una de bona preparada i aixi a sigut.Vam sortir de Rupit direccio al camping i pujem cap a corriol pasem per la fontana,i aqui en Joan em diu que encara no esta gaire sere que te una mica de resaca pero de mica en mica s'ha anat espavilant de valent,seguim cap a pont de provincies per anar a pujar a la Jasa d'aqui cap a sobre la Salut i cap a l'estany del Coll,aqui començava una de les novetats de la sortida un tros nou de corriol per baixar directe als Hostalets d'en Bas.
En Joan mirava si el cami seguia o no
El corriol esta be i ens a portat a trobar el que sempre baixem per anar a Coll d'Uria i en un trencant em decidit provar el cami a veure si ens estalviavem un tros de rocs i em baixat un  troset i ens em quedat amb un pam de nas de cop el cami s'ha acabat de cop hi ha tocat girar cua i baixar per el cami de sempre fins a trobar el corriol que ens portaria fins a baix els Hostalets.
Baixant per el corriol cap als Hostalets

Seguim baixant

Aquest corriol tambe era nou per nosaltres es un cami estret amb alguns rocs i algunes arrels que et fan baixar de la bici pero son trossos curts pero tot i aixo el cami es distret i es maco de fer i un cop al final del cami hi han unes bones vistes.



Vistes al final del corriol





Un cop a baix els Hostalets travessem el poble i creuem la carratera de la Salut per pujar amunt per anar a trobar el cami que porta de nou a Coll d'Uria aqui comença a pujar de valent un cop som al cami agafem el corriol que baixa a l'ermita de Santa Cecilia, aquest tambe era novetat, es un corriol molt xulo que ens a portat a trobar el carril bici que ens a portat a St.Feliu.

Santa Cecilia



Em Travesat St.Feliu i aqui si que començava lo mes dur de la sortida agafar el cami que puja al Masnou i arrivar a Coll de Condreu.Al principi de seguida ja puja força i es bastant estret fins al volca de St.Marc a partir d'aqui el cami es mes ample pero les rampes son bastant dretes i avui el terreny tambe patinava una mica que aixo encara ho complicava mes jo he patit força pero de mica en mica em anat arrivant al Masnou.
Despres de pasar el Masnou em pujat per la carretera fins a Coll de Condreu on em decidit baixar per l'Om i fer tota la cinglera fin al Salt de Sallent on la pujada fin a trobar la carretera que ve de Sau i porta a Rupit  les cames es queixaven força pero com que ja veiem que arrivavem encara es treu una mica de força per acabar d'arrivar.
Jo he arrivat bastant cansat pero content perque la sortida ha estat molt be en total han sigut 45km.

Enllaç amb el wikiloc:



Elevation Profile
Perfil de la Sortida Rupit-Hostalets-St.Feliu-Rupit 45km




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada