dissabte, 30 d’abril del 2011

La Sortida Rupit-Sau-Rupit

Despres d'una setmana santa força intensa tornem a la normalitat amb les sortides de cap de setmana.
Vistes desde la pista que porta a la presa
Vam quedar nomes amb en Miquel per sortir cap a les 10 del mati una mica mes tard que els altres dies pero val mes sortir tard que no pas quedar-se a casa.
Em decidit baixar cap al Panta de sau feia dies que no anavem per aquella zona,em sortit de Rupit i em agafat la pista que porta a Sau son gairabe 15km tot baixada fins la presa, em anat baixant tranquilament pero avui abans d'arrivar a la Riba ens em desviat per un cami que porta directament a la presa de Sau era el primer cop que i pasavem i el cami esta molt be i t'estalvies un tros d'asfalt.
Presa de Sau



Aqui faltava un tros de cami
  Despres de pasar la presa em baixat com si anesim a Susqueda pero abans de pasar el pont tirem de dret amunt per una pujada força dreta abans era de terra i bastants rocs ara es una pujada tota asfaltada i no es pateix tant.Anem pujant mica en mica el cami esta força be pero ens em trobat un parell de llocs on el rec havia fet desapareixer un tros de cami.

Vistes desde el Casot


Em seguit pujant ja que son uns quants kilometres de pujada sense rampes fortes pero va picant amunt arrivem a l'Aulet força cansats perque em pujat rapidets i em seguit cap al Casot per sortir al la pista que porta a Mondois.
Vista de St.Joan de Fabregues



 Em seguit per anar cap al pendis i pujar per la baga fins a dalt la Palomera el cami esta molt trencat tot i que es puja pero costa mes esforç que no pas temps enrera.Un cop a dalt em decidit per acabar pujar fins els Bassis es una pujada curta pero quant ja pujes desde el Pendis et fa suar.Un cop a dalt ja nomes quedan un parell de kilometres de baixada per arrivar a Rupit.

Pujant la baga del Pendis

En total han sigut 33km i es una ruta que primer es tot baixada per despres anar pujant.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada