diumenge, 3 d’abril del 2011

La sortida Rupit-Puig padro-L'esquirol-Cantoni-Tavertet-Rupit

Foto de familia abans de sortir
La sortida de dissabte va ser una sortida que en Joan feia molts dies que estava preparant,una ruta per tot el Collsacabra.Vam quedar al forn de l'era feia molt temps que no sortiem tanta colla i la veritat es que es molt mes divertit.Vam sortir nou de colla sis de la colla de Rupit mes tres companys d'en Joan que son de la Vall d'en Bas.

Pujant cap a la Deveseta
Vam sortir de Rupit i vam anar direccio a Pruit anant tranquilament i fent-la petar despres de pasar Pruit vam baixar cap al Collell per enfilar-nos cap a la Deveseta i pujar cap al Bosc aqui ja començavem anar en fila india pero com que anem a pasar-ho be tothom va al seu aire i ens anem esperant.

Arrivant al Bosc

Direccio a Casellas amb Cabrera al fons
Un cop pasat el bosc vam anar a buscar el cami ral que ens portara cap a Casellas i d'aqui seguir el cami que porta a Sant Julia de cabrera pasant per la Tuta es un  corriol que es molt maco de fer i divertit un cop als prats de St.Julia vam parar a fer un mos que amb els kilometres que quedaven per endavant s'ha de fer perque sino pots agafar una pajara que tela.
Esmorzant una mica

A dalt el Moli de la Faja

Despres d'esmorzar vam agafar la pista que porta cap a Cabrera i ens vam desviar cap al Moli de la Faja un cop pasat el moli tot torna a pujar i força i tots pujem al nostre aire, aqui tambe pasem per el naixement del riu Fluvia,un cop a dalt encara ens quedava pujar cap al puig padro aqui hi ha alguna pujada que s'ha fer a peu tot i que es poc tros pero els bessons ho noten.

Pujant al Puig Padro

Un cop a dalt el Puig padro hi ha una bona baixada fins a Porxigües llastima que el cami no estava gaire be el primer tros hi habia molt fang i despres estava molt trencat i tan en Joan com en Miquel van acabar saltant per davant la bici per sort cap dels dos es va fer res.

Baixant el Puig padro amb la plana al fons

Despres de pasar Porxigües pujem pel cami que porta a la Faja hi ha mig cami ens desviem per un corriol que pasa per darrera la Freixeneda i baixa cap al Prat de la vola aquest tambe es un corriol que es maco de fer hi ha un petit tros que s'ha de fer a peu i l'ultima baixada es bastant dreta pero es pot fer a sobre la bici.Un cop al prat de la vola pujem per la pista que porta a Canpama i Cabrera.

Pujant a Canpama
Aqui a sobre Canpama mes o menys a mitja sortida ens vam separar amb dos grups els que feien la ruta llarga i els que aqui ja tornavem cap a Rupit.
jo vaig ser dels que vam tornar cap Rupit pasant per Can Mon i despres cap a la casa d'Aiats i pujar cap a Comajoan i  anar a buscar la carretera asfaltada que porta a Rupit en total 48km que per mi ja estava força be.

L'altre grup van baixar cap a l'Esquirol per un corriol que es estret i pots baixar bastant rapid.Un cop a l'Esquirol van pujar per el cami ral que porta cap a Cantoni un cop alla el grup es va tornar a saparar en dos en Miquel,Albert i en Raul ja van baixar cap a Rupit i en Joan,en Jordi i en Cargol van acabar de fer tota la ruta anant cap a la Cau i despres pujar cap a la Roca LLarga un lloc amb unes vistes magnifiques i que val molt la pena pujar-hi.A partir d'aqui ja nomes els quedava el descens fins a Rupit per el cami que surt al Perer en total els van sortir 68km.

La veritat es que va ser una sortida molt xula i va valer molt la pena tant pel recorregut com per la companyia.