dimecres, 20 d’abril del 2011

Primera sortida de setmana santa Rupit-l'Esquirol-el Sanglas-Rupit



Mirant a Bellmunt desde la serra del Feu
Comencem les vacances de setmana santa amb moltes ganes de bici i amb moltes rutes per fer.Avui em fet la primera nomes em sortit l'Albert Javierre i jo em sortit de Rupit cap a Cantoni per la carretera despres em baixat per el cami ral fins l'Esquirol i despres anar a buscar la serra del feu direccio cap a cabrera em pujat a molt bon ritme,no es que sigui gaire dur pero va picant una mica amunt, pero avui tots dos teniem bones sensacions.Un cop a dalt la serra del Feu em parat a fer un mos i fer una xerradeta amb un home de Torello que venia de fer una volta cap a Falgars.

Pujant els prats cap el Sanglas

Despres de fer el mos em anat cap al collet de cal Vidrier i em agafat la pista que porta cap a Cabrera, potser a set el tros mes pesat d'avui aixo que es pista i es de bon fer pero s'ha fet una mica llarg, i abans d'arrivar a l'aparcament ens em desviat cap a la Casanova dels Racons per enfilar cap els prats que porten cap a dalt el Sanglas avui com que el terreny estava sec es pujava molt be i d'aqui em seguit fins al Sant Crist per anar a buscar el cami ral pero no l'em fet fins al final ja que em baixat per Casalons cap a l'Alou i anar a buscar la pista que porta cap a Pruit per ja baixar cap a Rupit en total em fet 37km que per ser el primer dia de les que farem aquesta setmana si el temps ens deixa esta força be.
                                                        
                      




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada