dilluns, 30 de desembre del 2013

Tanquem 2013,fent Serra de Llancers

Avui i per tancar aquest 2013,hem fet una sortida amb en Joan quedem a l'Era hi ha l'hora de començar la ruta fa força fred el termòmetre marca 7 graus sota zero,sortim cap a la Rovira els dits el tinc mig glaçats però quan passem Renyins i enfilem pixanuvies ja començo entrar en calor,fem tota la Serra de Mateus anem cap a Cal Santcrist  per baixar a la Codina i la Coromina de Falgars.
Vistes des de la Coromina de Falgars
Passada la Coromina de Falgars agafem el camí que va cap a St.Miquel de Castelló i just quan trobem la casa de Pibernat toca tirar amunt i de valent cap a la Serra de Llencers,el primer tros es el mes dret i mes trencat després puja però el camí esta molt millor,anem seguint la serra dels Llancers fins a Coll de Llancers on el camí es molt xulo i on hi han uns miradors amb unes vistes impresionants.
Aqui ens teniu en un dels miradors

Vistes genials,la Vall d'en Bas,Puigsacalm,pirineu...
Al Coll de Llancers agafem un camí obert fa relativament poc temps i que jo no havia fet mai a la zona dels esquers a la Grevolosa,el primer tros fa molta baixada després es corriol molt guapo i on a mig fer trobem el mirador del Collsacabra,seguim el camí que al final es troba amb la pista que va del prat de la Vola fins la Grevolosa.

Reposant una mica al mirador del Collsacabra
Un cop al Prat de la Vola hem fet la pista que passa per Campama,Collet de St.Julià i St.Julià de Cabrera on  agafem el corriol de la Tuta fins Caselles anem a girar al Pont de la Rotllada i agafem el Camí ral direcció el Colomer i fins el Bac.Creuem la carretera fem tots els prats i voltem puig urri on trobem la pista de Collsesviles i no la deixem fins la Font de la Vena on agafem el Grau del Perer,que es molt trialer al principi,sortim al Perer i baixem a Rupit per la Ferredera i el Soler on arribem amb 42km que per ser l'ultima sortida de l'any esta mes que be.

Enllaç de la ruta al Wikiloc