dilluns, 6 de gener del 2014

Primeres sortides del 2014

He començat aquest 2014 aprofitant practicament tots els dies que podia per sortir.Vaig començar l'any de btt el dia 2 amb una pujada nocturna a Bellmunt feta amb molta calma tampoc tenia gaire gasolina suposo que amb els àpats d'aquestes festes també es notava.
Vaig continuar les sortides el dissabte la idea era anar a fer una volta cap a Villaret i el Noguer però quan era a Cantoni hi havia un tap de boira i va començar a ploure que va tocar canvi de plans vaig decidir anar cap a Tavertet hi ha mig camí em trobo en Joan Ramon que pujava cap a Cantoni giro i anem junts,continuava plovent força i anàvem ben xops que vam decidir tornar cap a Rupit pujant les antenes i fent una volta als Bassis en total 27km i arribant a casa ben molls.
l'Agullola vista pujant a Sta.Llúcia
El diumenge sortida cap a Sta.Llúcia,Grau de la teula visita al Castell de l'envestida per gaudir de les vistes,on vaig baixar pel camí de Pujolràs després seguir per la pista cap a la Casassa,Pont de Províncies i fer la volta per Coma-Serra,Roca roja,estany del Coll i tornada a Rupit per la carretera en total 22 km.
Castell de l'envestida
Per rematar les sortides d'aquests dies avui volta clàssica anant cap a Corriol,la Jaça,Roques encantades i Coll de Condreu per després fer tota la cinglera,salt de Sallent i tornar a Rupit on han sortit 22 km mes,la volta l'he feta amb molta calma i parant a molt llocs per escoltar el silenci que hi havia i gaudir de les vistes que tenim aquí al voltant.
L'Agullola vista de la zona de Castellet


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada