diumenge, 19 de gener del 2014

Corriols del Sangles a la Faja

Després d'un dissabte força plujós,la sortida d'avui la volia fer sense trobar gaire fang però m'he anat animant provant camins i corriols i de fang n'he trobat força.
Per començar la ruta he anat cap fins a Coll de Bac per carretera,seguir cap el Colomer,Comajoan per anar a buscar el corriol que va del pla de Bertajol i surt al Coll del St.Crist continuo cap el Sangles i baixo pel Serrat dels Sangles,camí molt recomanable,a partir d'aquest punt he començat a provar camins que feia temps que tenia pendents i la veritat es que ha anat molt be,després del serrat del Sangles he agafat un camí que segueix el torrent de la faja i va fins el Pla Cremat.
Torrent de la Faja

Pla Cremat i Cabrera de fons
Al pla Cremat tant podia anar dreta o esquerra al final tiro cap a la dreta i començo a pujar fins a trobar el camí que va de Falgars a la Faja,el faig un tros i em decanto mes a la dreta per un corriol que es troba amb la pista que passa per sota les fonts del Fluvià i surt al moli de la faja.
Moli de la faja
Serra de Curull,desde el Coll de la Faja
Al Moli de la faja pujo cap el coll de la faja i Serrat del Fogueró,tros amb força fang,i faig la volta pel pla de les Margarides fins a la Faja on agafo la pista de Cabrera fins a St.Julià de Cabrera per trobar el corriol de la Tuta fins a Caselles i pujar cap el Colomer pel Camí ral on torno a baixar per la carretera fins a Rupit en total 34 km on he trobat alguns camins força xulos.

Enllaç de la ruta al Wikiloc