dilluns, 16 de desembre del 2013

Btt Santa Llúcia 2013

Ahir amb en Joan,Kolo i en Carles ens vam arribar fins a St.Feliu de Pallerols per anar a fer per segon any consecutiu la pedalada Btt Santa Llúcia.
Arribem a St.Feliu recollim els dorsals saludem alguns coneguts i ens anem a preparar per la Sortida.
En Joan i en Kolo apunt per sortir
Donen la sortida tothom surt a tot drap un parell de km planers i comença corriol de pujada fila de un i força trossos a peu,vaig fent amb calma fins a coll d'Uria tampoc es podia córrer en Joan des de el principi que ja no els veig comença la pujada als castanyers aquí com que ja hi havia passat uns quants cops agafo un bon ritme per pujar i aprofito avançar alguns participants un cop a dalt baixada espectacular per la zona de la Feixassa i tornar a sortir a coll d'Uria.
A partir d'aquí vaig sol passo per la Font grossa i vaig cap a la zona del Masnou,passant per carboners i el Quer,per mi el tros mes pesat,després baixada super rapida cap al Volcà de Sant Marc,sortim a St.Feliu i toca fer carril bici abans de fer l'úlima pujada passant per sota el castell d'Hostoles i anar a voltar el Puig alt de la Nespleda i fer la mateixa baixada de l'any passat per arribar a St.Feliu i en aquest ultim tros vaig començar a tenir alguna rampa sort que ja era el final.
En Total gairabé 30 Km amb un recorregut amb trossos molt xulos però també amb alguns trams de caminar però això es el MTB.
El resultat final també molt Positiu:
En Joan 15é 2:15:55
     Toni 26é 2:22:25
Un Infiltrat entre el Team bici-vici Garrotxa
Enllaç amb les classificacions.