diumenge, 26 d’agost del 2012

Ultima sortida de les vacances

Avui ultima sortida de les vacances,i es que passen volant,em sortit amb l'Albert,Joan Ramon i amb la novetat d'en Carles que era el primer cop que sortia amb nosaltres.
Em sortit per la ruta  mes dreta,que es,pujar el Soler anar cap el Perer agafar la pista de Tavertet i un cop a Rajols acabar-ho de rematar pujant al Collet de Rajols que per començar deu n'hi do,després em anat cap a la Bauma de Cortils i la Roca Llarga que l'Albert i en Carles no hi havien estat mai.
Bauma de Cortils
Roca Llarga

Vistes espectaculars
Després em baixat cap a l'Avenc i Tavertet on agafem la pista cap a Cantoni i després em passat pel corriol que va al Sunyer on em decidit anar a pujar a les antenes,la pujada es curta però força dreta, i el millor ve després fent el descens fins el Perer pel mig de la fageda,simplement genial,i em arribat a Rupit baixant per carretera en total 30 km molt distrets ja que avui hi ha hagut algun pique d'aquells que son la mar de saludables.
A dalt les antenes


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada