diumenge, 5 d’agost del 2012

Santuari de Cabrera

Sortida avui amb en Joan que feia força dies que no sortíem junts,m'ha proposat tres rutes i al final ens em decantat per anar a Cabrera.
De sortida hem pujat a Pruit per carretera em fet el corriol que surt a Renyins i després hem pujat a la Torre del Coll era el primer cop que hi pujava,per pujar s'ha de fer algun tros a peu però un cop a dalt hi han  molt bones vistes.
Vistes pujant a la Torre del Coll
Hem baixat cap a la pista que porta a Falgars anant direcció a Pujolriu trencar a la Codina per pujar direcció el Sangles i anar a la Casanova dels Racons,a partir d'aqui venia el mes dur primer pujar a Coll de Bram i després pujar al Santuari de Cabrera per les marrades,fins al principi de les marrades es fa sobre la bici després es la bici qui va sobre son uns 8 o 10 minuts de caminar cara amunt però encara ha anat prou be i un cop a dalt val molt i molt la pena les vistes son impresionants.

Vistes des de Cabrera
Després de gaudir del paisatge hem passat per l'osca vigilant i anar baixant per anar a sortir al collet de cal vidrier passant per un camí molt xulo i amb algun pas una mica complicat però vigilant es va baixant be.
En Joan passant per l'osca

Pas una mica complicat
Un cop a baix hem anat cap a St.Julia de Cabrera per agafar el camí de la Tuta que surt a Caselles i que esta molt be,seguim a buscar el camí Ral i pujem al Colomer per anar cap el Bach on hem decidit anar a buscar el camí de Collsesviles per despres arribar a Rupit baixant pel Perer havent fet 38 km.