dijous, 23 d’agost del 2012

Espectacular,Camí Ral

Una de les ultimes sortides de vacances i es que ja s'acaben,avui em sortit amb en Joan,l'Albert,i en Dani.
Em decidit sortir cap a Pruit i fer tota la carena fins a Renyins per enfilar Pixanuvies, però nomes em fet el primer tros,i ja em baixat cap a la Serra i l'Hostalot on em agafat el camí ral,passem el pont roma i anem pujant cap el Grau on a partir de la casa comença la baixada fins a Hostalets que es resumeix amb pedres i mes pedres "tipico pave Romano" i que es genial i espectacular,això si em arribat a baix amb força mal a les mans.
L'Albert baixant el camí ral

En Joan en ple descens

Font de les marrades
Un cop a baix creuem els Hostalets d'en Bas i de seguida comença la pujada per anar a Coll d'Uria el primer tros es una mica dret però després es va suavitzant però un cop a Coll d'Uria es on comença lo bo,no son gaires kilòmetres fins a dalt l'estany del coll però hi han unes rampes que deu n'hi do, sort que es enmig dels arbres no i tocava el sol ja que haguesim arribar fregits, aquí cadescu a pujat al seu ritme i un cop a dalt em fet reagrupament.
Pujant a Coll d'Uria
Després em anat cap a Comaserra per baixar al Pont de províncies anar direcció la Casassa i fer el camí del torrent del Garvet fins al salt de Sallent on ja em encarat la ultima pujada fins a Rupit havent fet 38 km i on ja ens esperava la piscina per fer una bona remullada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada