diumenge, 4 de desembre del 2011

Esquivant la boira

Avui sortida amb en Joan sense tenir la ruta gaire clara nomes que voliem pujar a les antenes per veure com estava el cami ja que aquests ultims dies feien obres i despres ja decidiriem que fer.
Em sortit de l'Era direccio a la Fabrega i acabar de pujar fins a trobar la carretera principal que seguim cap al Bach on tobem un tap de boira que tela marinera i arrivem a Cantonigros on ens desviem cap a la pista que porta a Tavertet en fem un tros i al diposit agafem el cami a les antenes aqui la boira ja comença a marxar pasem Puig Urri i seguim cap a la Torre de Collsesviles on tobem una fanguera que ens acompanya fins la Font de l'Avena lloc on comença la pujada a les Antenes el cami ja esta arrenjat pero les rampes em sembla que son mes dretes que abans,un cop a dalt les vistes son espectaculars.
Avui mirant cap a la zona d'aiats i la garrotxa no hi havia boira pero cap a la plana i la zona dels pantans hi havia un mar de boira.
Vistes d'aiats i cap ala Garrotxa


La Plana amb el Montseny al fons

Despres de gaudir del paisatge em començat a baixar per el corriol que porta de les antenes fins a trobar la carretera que va a Rajols,el primer tros es impresionat molt divertit i xulo de fer pero l'ultim tros de baixada esta molt trencat i s'ha d'anar amb compte pero tot hi aixi val la pena fer aquest cami.Un cop a baix em pujat cap a Rajols per baixar pel cami de pedres pero que es tot ciclable que porta fins als prats de la Palomera on em decidit pujar cap a dalt els Bassis i provar el cami que baixa fins el Roquer aqui si que em tingut de baixar de la bici uns quants cops pero no pasa res aixo es mountain bike.
Vistes desde els Bassis
Un cop al Roquer i despres de tant puja i baixa ens quedava fer la ultima pujada i la ulima baixada per acabar de rematar-ho,em anat cap al salt de Sallent i em pujat per la zona de la Casassa fins la bosc de Corriol i baixar a Rupit per la Pedrera en total em fet 29 km una mica trenca cames.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada