dimarts, 6 de desembre del 2011

Sense gasolina

Avui sortida una mica mes tard que normalment ja que ahir vam anar a donar sang ja que es una cosa que sempre en fa falta.
Em sortit amb en Joan i l'Albert Javierre que no venia desde feia dos mesos i es que esta molt enfeinat organitzant la Andalucia bike race i la Quebrantahuesos pero la forma no l'ha pas perduda,em anat direccio a Pruit i aqui jo ja he vist que avui patiria ja que em trobava les cames sense gaire força,em seguit cap a Renyins i despres cap al Coll per anar cap a Rocaroja i al santuari de la Salut on em fet un descens força tecnic ja que hi havia moltes fulles i no es veien gaire les pedres,i que ens ha portat fins a trobar la carretera que porta a Coll de Condeu i em anat fins a sobre el Masnou i agafar el corriol estret pero que es pasa be que ens ha portat al Pla de Malla.

Pla de Malla


Prats de sota l'Om

Despres em agafat la carretera que porta al Far pero al cap de poc ens em desviat per anar a buscar el cami que fa tota la cinglera i que surt als prats de l'Om, el cami te unes vistes espectaculars pero algun tros tens el cingle al costat i fa la seva impresio.Em baixat pels prats i em seguit tota la cinglera fins a la casa de Castellet punt on jo ja tania poca gasolina i ens em separat amb en Joan i l'Albert ells han seguit pujant cap a buscar els plans de sobre la Casassa,pujada força dura ja que hi han moltes pedres i jo he baixat cap al Garvet fer la pujada de sota la Casassa que es de mes bon fer i baixar per Corriol i cap a Rupit en total m'han sortit 28 km pero avui s'han fet una mica llargs.

Enllaç amb el Wikiloc:
http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=2289253
Elevation Profile
Perfil de la sortida 28km 727m desnivell

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada