dijous, 8 de desembre del 2011

Camins de St.Pere i la Vola

Avui sortida desde el Collet de cal Vidrier amb el companys d'aquesta setmana en Joan i l'Albert amb l'intencio de fer un ruta cap a St.Pere i la Vola.
Em sortit amb un bon sol i baixant per la serra del Feu fin a trobar el trencant de la casa lloc on em agafat un corriol que ens a portat a pasar per sota el viaducte de la carretera de Bracons i que el primer tros esta molt be pero despres de pasar el rec em caminat un petit tros de pujada,em seguit cap a Collsesoques i cap a Vilarrasa per agafar un cami que era nou per nosaltres i que em sortit a la casa del Verdaguer aquest a sigut el tros que em pasat mes fred ja que hi havia la boira.
Boira i gebra prop de Verdaguer
Fins aqui gairabe tot Baixada ara tocava pujada creuem el riu Fornes fins arribar a la carretera de la vola que fem un tros fins agafar el trencant de la Vinyeta aqui el cami va picant amunt pero es de bon fer parem a fer una Barreta i xino xano cap amunt fins a Collsaplana aqui cada un em pujat al seu ritme ja que hi ha alguna rampa que bufes de valent un cop a dalt gaudim del paisatge i enfilar de nou un tram de baixada fins a La Vola aqui em caminat el primer tros de Baixada i despres ja es pista fins a Cal Ferrer de la Vola.
Serra de Bellmunt desde la Vinyeta


Vistes a la Vola i Cabrera amb una mica de boirina

Pasat Cal Ferrer em agafat el cami que passa per la Pradella,Llombregueres i va a sortir a la Creu de Coral es un cami que va pujant i que en algun punt s'ha de baixar de la bici pero no es gaire tros,un cop a dalt baixada rapida fins a trobar el corriol molt divertit que ens porta fins a trobar un altre cop la carretera de la Vola i que em creuat i em anat fins a l'esglesia de la Vola per finalment agafar el cami que pasa per el costat i puja cap a can Pocaroba i Canpama i ja de nou al cotxe en total 33 km i una ruta que ha estat molt be.

Església de la Vola


Enllaç amb el Wikiloc:
Elevation Profile
Perfil de la sortida 33km 1048m desnivell





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada