diumenge, 27 de novembre del 2011

Descobrint nous camins

Avui sortida una mica mes tard que dies enrere pero es que les temperatures a primera hora comencen a ser baixes avui ja s'ha arribat a 4 sota zero i amb aquest fred fa una mica de mandra arrencar.

Casa dels Escaions
Sortim amb l'Albert i en Joan pujant cap a Can Cames i seguidament acabar de pujar cap a dalt el pla de l'igol i em fet tot el pla fins a trobar la carretera i anar direcció Coll de Condreu i uns 500 metres pasat el Pont de Provincies pujem a la casa dels Escaions lloc on cap dels tres hi haviem estat mai i el lloc ens sorpren ja que hi han unes bones vistes.Despres em vist que al costat de la casa hi sortien tres camins i mirant al mapa em vist que un estava marcat i em decidit provar-lo i la veritat es que ha estat una bona eleccio el cami pasa pel mig de una fageda i es tot ciclable menys els ultims 100 metres que hi habien unes quantes romagueres hi em anat a sortir a la Terma alta lloc on es troben les comarques d'osona,la selva i la garrotxa.
Cami dels Escaions fins la Terma alta
Despres em decidit anar cap a Rocaroja lloc on hi han unes vistes impresionants i un cop alla hem baixat cap a coll d'uria pasat per un lloc on hi han unes roques molt xules i que son un estil com les roques encantades,aqui algun tros del cami tambe s'ha de fer a peu pero tampoc es gaire tros tot i que algun punt del cami es força dret el curios d'aquest cami es que hi ha un lloc on pases pel mig d'una casa mig aterrada.
Vistes desde Rocaroja



Davant les Roques

L'Albert a l'entrada de la casa



Baixada cap a Coll d'Uria
Un cop a Coll d'Uria quedava la pujada als castanyers que sempre et fa suar ja que te unes rampes que son força dretes pero ens ho em agafat trenquilament i em arribat a dalt bastant be i per acabar la ruta em anat cap al Coll i baixar pel GR cap a Pruit i baixar per la carretera fins a Rupit en total 26 km que no son pas molts pero la ruta a estat molt be ja que em pasat per llocs que no hi habiem estat mai i que sempre esta be coneixer.

Enllaç amb el Wikiloc:
http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=2250184


 
Elevation Profile
Perfil de la sortida 26 km




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada