dissabte, 12 de novembre del 2011

Voltants de Cabrera i Aiats

Després de gairabé dues setmanes sense tocar la bici avui tocaba fer una sortida que ja en tenia ganes,em quedat amb en Joan i en Miquel i per començar em pujat per la Sala i direcció a la Fabrega per anar fins el Perer i agafar la carretera fins el Bach tot això tranquil.lament pero com que es tot cara amunt ja fa bufar una mica,em seguit cap al Colomer baixar per el cami ral i anar cap a la casa de Casellas on surt un corriol que esta molt be que pasa per sota l'Agullola de la Tuta i surt a Sant Julia de Cabrera.
Cabrera i l'Agullola de la Tuta

Un cop a Sant Julia agafem pista i fem tot el darrera de Cabrera fins al tencant de la Casanova dels Racons on agafem el cami que porta cap als camps del Sangles que es la ruta habitual pero avui en Joan ens tenia preparats uns camins nous abans de creuar el rec a tocat enfilar cara amunt el cami estava bastant moll i molt trepitjat per les vaques pero xino xano em anat pujant fins a un rec que em creuat amb la bici a coll i despres quedava el millor tros baixar pel cami ple de fulles al mig de la fageda que hi havia uns racons molt xulos.


En Joan
 
En Miquel




Tots dos en plena baixada


Després em anat direcció al Sant crist per baixar a Pujalriu per el cami vell el primer tros l'hem fet una mica a peu pero l'ultim corriol abans de la casa es espectacular esta molt net i pots baixar bastant rapid,pasat pujalriu  enfilem cap a la Serra i pujar per anar a trobar Pixanuvies i pujar cap a sota Aiats,per mi aquest tros es molt millor fer-lo al reves,despres ja baixar cap a la casa del bosc agafar el GR que baixa cap al Collell on hi ha algun tros una mica complicat,em seguit cap a Pruit per baixar pel GR per anar a trobar el cami que va a la Rovira i ja cap a Rupit en total han sortit 35 km.










Enllaç amb el Wikiloc:
http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=2208817

Elevation Profile
Perfil de la sortida 35km

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada