dissabte, 5 d’abril del 2014

42 km de mollena pel Collsacabra

Després de dos dies en que la pluja ha sigut la protagonista,a la sortida d'avui tot era impossible no quedar moll i enfangat.
He sortit de Rupit per carretera passant pel càmping i pujant cap a Corriol i la Fontana per anar a sortir al Pont de Províncies on pujo cap a Coma-Serra,trobant força fang i aigua,segueixo cap a l'estany del Coll i surto al Coll on  agafo la pista asfaltada i no la deixo fins al Salt d'aigua de la Coromina a Falgars,que amb lo que ha plogut baixava espectacular,i almenys fent aquest tros de pista no quedaves tant moll.
Anant cap a Falgars vistes de la Garganta,Puigsacalm,Pirineu

Salt de la Coromina
Un cop vist el Salt vaig cap a la Codina i pujo per la pista passant pel St.Crist,Pla de Bertajol i fins a sortir el Bac on agafo la carretera fins a la gasolinera de Cantoni on giro i pujo cap el Pla d'Ardura,la Creu de Managès i m'arribo fins el Puig de la Guardiola,on hi ha molt bones vistes de Tavertet i els seus voltants.
Tavertet,el Montseny vist de Puig de la Guardiola
Segueixo la ruta pel corriol que surt a la pista que va de Cantoni a Tavertet,aquí si que quedaves moll era com baixar pel mig d'un rec,faig tota la pista fins a Tavertet i agafo la pista asfaltada de la cinglera de l'Avenc fent parada al Pla Boixer,al mirador del silenci,un cop vist el paisatge vaig a buscar el corriol de Puig Roma i baixar a la Palomera,la llàstima es que ara al final del camí han posat un parell de filats pel bestia i s'han de passar per sota,un cop a la Palomera pujo cap els Bassis i baixo cap a Rupit pel corriol que surt als Solans,en total 42 km fets a bon ritme però fent parades per tirar forces fotos ja que el temps,el dia i l'aigua que baixava per tot arreu s'ho mereixia i també arribant a casa moll i enfangat fins a dalt de tot.
La bici,la Cinglera,el Far vist dels Bassis
Enllaç de la ruta al Wikiloc