diumenge, 8 d’abril del 2012

Un trosset petit de Tracks

Avui sortida amb en Joan,l'Albert i en Miquel,que em aprofitat la sortida per acompanyar un tros uns amics de l'Albert que feien els Tracks del Diable,avui si que feiem patxoca a l'hora de sortir.Em marxat de Rupit cap al salt de sallent baixant tranquil.lament i on aquest mati encara hi havia boira em seguit pujant cap a la Casassa i sortir a la carretera per anar cap a la Devesa,el Pinós i cap a Renyins per pujar per Pixanuvies que de pujada es força tècnic i on em trobat en Manel i en Juan,que tampoc paren,  que el feien de baixada.Un cop a dalt a la pista en Miquel i jo em baixat cap el Bach i per carretera fins el Perer i arribar a Rupit pel Soler i en Joan i l'Albert han acompanyat un tros mes els seus amics.Avui m'han sortit 25km i tenint les millors sensacions sobre la bici de tota la setmana santa.

Baixant cap al salt de Sallent

Observant la boira des de el mirador

Pujant cap a la Casassa

Començant Pixanuvies

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada