diumenge, 29 d’abril del 2012

La Torre-Coll de Condreu-Madans-Salt de Sallent

Avui sortida amb l'Albert amb un dia amb una mica de vent i amb zones on la temperatura era mes agradable i altres que encara feia una mica de fred,però avui hi havia molt bona vista a tot arreu.
Em sortit per carretera cap al càmping pujar cap a Corriol i la Fontana per seguir cap a sobre la Casassa, lloc on després de les pluges de la nit estava força enfangat,i em baixat pel corriol que surt a la Torre i que feia molt temps que no fèiem.Un cop a baix fem tota la cinglera fins a l'Om i pujar a Coll de Condreu que sempre et fa bufar lo seu i acabar de pujar a les Roques encantades passant pel Madans,lloc on ens em trobat els "veteranus" que anaven set de colla i que feien la ruta de baixada,em seguit cap a sobre la Salut,el Torrent i el Coll per agafar la pista asfaltada direcció la Devesa i baixar al salt de Sallent per Pujolràs i arribar a Rupit per la pista que puja de Sau en total 32km amb les millors sensacions de les ultimes sortides.
Vistes impresionants des de la Torre