dissabte, 7 d’abril del 2012

Sortida amb els "Veteranos"

Després de fer repòs ahir,avui tornàvem a sortir amb l'Albert i quan em arribat a l'Era hi havien en Juan,en Manel i en Joan Nolla els "veteranos" que també sortien i ens hi em afegit.Em sortit per carretera fins al trencant de Corriol pujem cap a la Fontana i direcció a la Casassa on decidim tirar pels plans de sobre la Casassa i anar a sortir a la Torre tot fet a un ritme tranquil i que tots anesim be i on l'Albert els a deixat provar la 29er i han quedat encantats, potser algun farà un cop de cap.
Plans de la Casassa
Un cop a baix a la Torre em tirat cap a Castellet,la Font d'Abello i pujar per sota la Casassa a un ritme tranquil però sense parar,em fet tot el Pla de l'Igol i em arribat a Rupit baixant per Can Cames,ens han sortit 23km i una ruta que ens ha agradat a tots i que no serà l'ultim dia que sortim junts que també va be sortir una colla.

                                                  Petit video de la sortida

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada