diumenge, 17 de novembre del 2013

Estreno Scott Scale 910,bones sensacions

Ahir dia d'estreno de la nova companya de sortides,Scott Scale 910,i primeres sensacions sobre una 29.
Aquí em teniu ben cofoi amb l'Scott
Sortim de Rupit amb en Joan Ramon anem direcció Corriol per carretera,de seguida em trobo còmode sobre la bici,seguim cap a Caselliques,la Devesa i anem fins el Coll on havíem quedat amb en Joan i una colla d'Olot,com que anaven tard els anem a trobar a mig camí de pixanuvies,bon lloc per provar la bici en trams tècnics i ja la primera sensació va ser excel·lent potser als revolts molt tancats costa un pel mes girar, però en general en aquest tram tècnic i de pujada l'opinió es molt bona.
Tot el grup passant els Bacs
Ens trobem en Joan i la colla d'Olot,ara toca baixar trams tècnics i també molt be,suposo que rodes mes grans una millor forquilla tot ajuda a l'hora de baixar.
Seguim la ruta cap els Bacs i el Coll pujem direcció a l'estany del Coll i sobre la Salut on en Kolo en ensenya un camí nou fins a la terme alta,tirem fins les Roques encantades i sortim Armadans on baixem pel corriol fins a Coll de Condreu.
Parada per fer un mos i sorpresa un altre camí nou i espectacular que va de Coll de Condreu a Coll de Malla pel mig de fageda,increïble tant a prop de casa tip de passar pel costat,i sempre hi han camins que et deixen parat, em va agradar molt.
Coll de Malla
Seguim la ruta per corriol des de coll de Malla fins a Sta.Anna,primer tros de pujada amb pedres després es camí planer i de bon fer fins a Sta.Anna,on ens separem del grup d'en Joan ja que havíem d'arribar aviat a Rupit,baixem pe carretera un altre cop fins a Coll de Condreu on agafem la pista de la Cinglera fins al salt de Sallent fem tot aquest tram a un ritme alt i després ja nomes queda pujar a Rupit per la pista que ve de Sau.
Al final van sortir 35 km els primers amb l'Scott i amb unes sensacions molt i molt bones ara a veure amb trams mes drets com anar a fer Bellmunt,Mortirolo o Castanyers a veure com va.