diumenge, 3 de novembre del 2013

Esmorzar a Cabrera

Avui  com que sortia sol ja m'he llevat amb l'idea d'anar al Santuari de Cabrera a esmorzar una mica,He sortit per carretera fins a Coll de bac on segueixo cap el Colomer i baixo pel camí ral per anar direcció a Caselles i fer tot el corriol de la Tuta que surt a St.Julià de Cabrera,es molt maco de fer.
Cabrera al fons i traient el cap l'agullola de la Tuta
Després he seguit cap el Collet de cal Vidrier fer tota la pista de Cabrera fins al Coll del Bram i pujar a dalt de Cabrera per les marrades i fent el primer tros sobre la bici i després la bici a sobre l'esquena i es que deu n'hi do com puja,però un cop a dalt val la pena les vistes que hi ha.
Vistes cap a la vall del Ges

Santuari de Cabrera

Avui un bon esmorzar
Un cop recuperades forces amb un bon esmorzar he baixat per les marrades cap a la Casanova dels racons,Coll del Sant Crist  fins el Pla de Bertajol on agafo el Camí Ral per fer-lo fins a la meitat i baixar cap a l'Alou,el Collell i agafar la pista de Pruit per baixar cap a Rupit on he arribat amb 31km fent una volta a ritme tranquil i amb un bon esmorzar a mig fer que també es posa be.

Enllaç de la ruta al Wikiloc